قدم زدن روی آب

هیچ چیز بی دلیل اتفاق نمی افتد.

قدم زدن روی آب

هیچ چیز بی دلیل اتفاق نمی افتد.

همزادان

- نظرت راجع به نبوغ چیه؟ 

- نمی دونم عزیزم٬ تا حالا نابغه نبودم. 

- خب حالا بگو نظرت چیه؟ 

- چی شده؟ کسی توی وبلاگ برات کامنت گذاشته که نابغه ای؟ 

- نه٬ چه ربطی داره؟ من فقط... 

- خب٬ پس لابد نوشته سرسوزنی هم نبوغ نداری؟ 

- نه! گیر دادیا! 

- خوشگلم تو به نابغه ها گیر دادی٬ من که فقط یه آدم عادی ام. 

- اصلاْ با تو نمی شه دو کلمه جدی حرف زد. شب بخیر! 

- شب بخیر. ولی به نظر من نبوغ یعنی تنها شب تعطیل رو که من حوصله و وقتش رو دارم و خسته هم نیستم٬ صرف سوال جواب های مسخره بکنیم و بعد جداجدا بخوابیم!

نظرات 1 + ارسال نظر
درخت پیر یکشنبه 15 دی 1387 ساعت 03:35 ق.ظ http://derakhtepir.blogsky.com

مرد مخوان
زن مخواه
شاد مباش
اشک مریز
فکر نکن
خواب نرو
راه مرو
ثبت نباش
این است راز عاشقی
که هر لحظه از شادی را باغمی میسازد
شرمنده از اینکه در نزده جستم تو
شاد باشین و سلامت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد