قدم زدن روی آب

هیچ چیز بی دلیل اتفاق نمی افتد.

قدم زدن روی آب

هیچ چیز بی دلیل اتفاق نمی افتد.

۱۰ تایی‌ها


۱- بالاخره تو رشته‌ای که خودم انتخاب کرده بودم، با یه معدل نسبتا خوب و به زبان انگلیسی فارغ‌التحصیل شدم.

۲- از همه‌چیز کندم و تنهایی پاشدم اومدم تو شهری که همیشه دلم می‌خواست توش زندگی کنم.

۳- خانواده‌ام: بابام، مامانم و خواهرم.

۴- وبلاگم رو نگه داشتم و به نوشتنم ادامه دادم.

۵- بالاخره کاری که مال منه و توش خوبم رو پیدا کردم.

۶- هر کاری تونستم برای دوستام انجام دادم که خوشحالشون کنم.

۷- سر کسی کلاه نمی‌ذارم و از رو شونه‌ی کسی بالا نمی‌رم واسه پیشرفت.

۸- نصف دنیا رو رفتم تا به خودم ثابت کنم درباره یه دوستی ۱۲ ساله اشتباه نکرده بودم و واقعا هم اینطور بود!

۹- خوش‌قلبم.

۱۰- هنوزم توی ۳۴ سالگی رویا دارم.


جعبه جادویی امشب گفت ده‌تا چیز که بهشون افتخار می‌کنی رو بنویس!

همه خواهند فهمید



یک رودخانه شاهد من است

یک رودخانه

آن شب

مرا

در آغوش تو

دیده است.


۱۱ دی ۱۳۹۲

ریلی بدون سوزنبان


مدیریت زمان

مدیریت مکان

مدیریت یک وضع بی‌سامان


مدیریت ذهن پریشان

مدیریت یک روح سرگردان


این یک شعر نوست

با مقادیر زیادی «ان».


۲۱ اکتبر ۲۰۱۱