قدم زدن روی آب

هیچ چیز بی دلیل اتفاق نمی افتد.

قدم زدن روی آب

هیچ چیز بی دلیل اتفاق نمی افتد.

روزنگار

*

نمی‌دانیم این زندگی از ما چه می‌خواهد؟

یعنی همان چیزهایی  را می‌خواهد که ما از او می‌خواهیم ؟

نچ نچ... توقعات بیجا مانع کسب است. حتی شما دوست عزیز.

 

*

آخر خط یعنی دکتر مشاور هم دو دَرَت کند.

 

*

شنگول باش تا کامروا باشی!

نظرات 4 + ارسال نظر
RahiL دوشنبه 28 آبان 1386 ساعت 04:51 ق.ظ http://azoonbala.persianblog.ir

این شنگول باش تا کامروا باشی رو خـــــــــــوب اومدی آبجی! ؛)

نازی سه‌شنبه 29 آبان 1386 ساعت 10:17 ق.ظ

نه بابا!!!!!

نسیمک شنبه 3 آذر 1386 ساعت 08:52 ق.ظ http://www.nasimak57.persianblog.ir

مشاور گفت: میدونی تو مشکلت چیه؟ مشکلت اینه که زیادی میفهمی. مطمئنم مشکل تو هم همینه:(

پریسا شنبه 3 آذر 1386 ساعت 11:59 ب.ظ

سلام خانومی
من تازه اومدم ...
یه پستی نوشته بودی که بدجوری من رو برد توی فکر !

{ گاهی تا دو سه صبح می‌شینم کار می‌کنم. پای کامپیوتر یا دراز روی تخت. دورم کتاب و کاغذ و سی دی و ...
برای اولین بار کاری که دوست دارم رو دارم انجام می‌دم. درسته که پول زیاد توش نیست اما من خوشحالم. }

میشه بپرسم چه کاری انجام میدی ؟
آخه من دربدر چند سالی تو یه اداره کار میکردم اما چون اصلا به کارم علاقه نداشتم ولش کردم ...
حالا دارم دنبال یه کاری می گردم که فقط برام مهمه که بهش علاقه داشته باشم ...

منتظر جوابت هستم



برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد