قدم زدن روی آب

هیچ چیز بی دلیل اتفاق نمی افتد.

قدم زدن روی آب

هیچ چیز بی دلیل اتفاق نمی افتد.

یک کُن بریم!

گاهی تا دو سه صبح می‌شینم کار می‌کنم. خب٬ هر کسی یه جوریه! من شب‌ها راحت‌تر کار می‌کنم. پای کامپیوتر یا دراز روی تخت. دورم کتاب و کاغذ و سی دی و ...

جالبیش می‌دونی چیه؟ اینه که حتی خانواده‌ی خودم هم باور ندارن من کار می‌کنم. یعنی تا صبح سر یه ساعت خاصی بیرون نرم (اونم صبح زود) و سر ماه فیش حقوقی نگیرم٬ کسی زیر بار نمیره که من به یک کاری مشغولم!

اخیراْ پای تلفن می‌شنوم که مامان و بابا می‌گن: « ...نه٬ اونم خونه‌است. بیکاره. » یه جوری بهم بر می‌خوره. یه جوری دلم می‌شکنه. برای اولین بار کاری که دوست دارم رو دارم انجام می‌دم. درسته که پول زیاد توش نیست اما من خوشحالم. یعنی واقعاْ یه جایی باید تمومش کنن چون من نه دوست داشتم یک جراح بشم و جام توی بیمارستان باشه٬ نه یه مهندس که شبانه روز توی کارخونه باشه و نه یه تاجر کله گنده که همه‌اش سرم توی ارقام باشه و خودم توی سفرهای داخلی و خارجی.

آره من دلم می‌خواد سرم توی کتاب و فیلم و مجله و وب سایت و اینجور چیزها باشه. و وقتی هست خوشحالم. اما رسمیت ندارم. حتی توی خانواده‌ی خودم. وقتی به زور یا تشویق دیگران کاری رو انجام می‌دم که دوست ندارم٬ شدیداْ دپرس و بی قرار می‌شم. حالا هم اینجوری!

عجب حکایتیه! یا به قول خواهر عقشم:  « عجب بساطیه!»

نظرات 6 + ارسال نظر
ماچه پنج‌شنبه 10 آبان 1386 ساعت 08:38 ق.ظ

این بساط رو ما هم داریم نا فرم!! چه میشه کرد جز تحمل؟ باید پارو نزد وا داد - باید دل رو به دریا داد!!!

RahiL پنج‌شنبه 10 آبان 1386 ساعت 12:45 ب.ظ http://azoonbala.persianblog.ir

همون کاریو بکن که حال می کنی! که تا دنیا بوده همین بساط بوده!!!!!! دپ هم نزن! ؛)

گیتان پنج‌شنبه 10 آبان 1386 ساعت 08:59 ب.ظ http://gitan.blogspot.com

پی حرف دلت باش خانومی...فقط... و هرچی که باهاش صفا می کنی.... همه ی ما یه جورائی با این حال و فضاها درگیریم ... خیلی زیاد... باید یه جوری باهاش کنار بیایم دیگه... مهم اینه که همون کاری رو بکنیم که دوسش داریم... فقط همین...

دمیان شنبه 12 آبان 1386 ساعت 06:45 ب.ظ http://rosshalde.persianblog.ir

سر خوش باش آقاجان:))))) خوب بیا کاری که دوست داری رو بکن حالا:)))) ( گرفتی نکتشو؟):)
شما کارت درسته:* شک نکن:)

نسیمک یکشنبه 13 آبان 1386 ساعت 09:29 ق.ظ http://www.nasimak57.persianblog.ir

این بساط تو همه خونه ها هست. نسل قبل به هیچ وجه چنین سیستمی رو درک نمیکنن:(

الهام پنج‌شنبه 17 آبان 1386 ساعت 11:21 ق.ظ http://www.elhamkh2001.persianblog.ir

خوشبختانه انرژی ای که این کار مورد علاقه به آدم میده اونقدر زیاده که می شه با این رفتارها تو اکثر مواقع این رفتارها رو ندید گرفت. مگر مواقعی که طراز انرژی خود آدم هم پائین باشه. موفق باشی تو ادامش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد