قدم زدن روی آب

هیچ چیز بی دلیل اتفاق نمی افتد.

قدم زدن روی آب

هیچ چیز بی دلیل اتفاق نمی افتد.

۱۰ تایی‌ها


۱- بالاخره تو رشته‌ای که خودم انتخاب کرده بودم، با یه معدل نسبتا خوب و به زبان انگلیسی فارغ‌التحصیل شدم.

۲- از همه‌چیز کندم و تنهایی پاشدم اومدم تو شهری که همیشه دلم می‌خواست توش زندگی کنم.

۳- خانواده‌ام: بابام، مامانم و خواهرم.

۴- وبلاگم رو نگه داشتم و به نوشتنم ادامه دادم.

۵- بالاخره کاری که مال منه و توش خوبم رو پیدا کردم.

۶- هر کاری تونستم برای دوستام انجام دادم که خوشحالشون کنم.

۷- سر کسی کلاه نمی‌ذارم و از رو شونه‌ی کسی بالا نمی‌رم واسه پیشرفت.

۸- نصف دنیا رو رفتم تا به خودم ثابت کنم درباره یه دوستی ۱۲ ساله اشتباه نکرده بودم و واقعا هم اینطور بود!

۹- خوش‌قلبم.

۱۰- هنوزم توی ۳۴ سالگی رویا دارم.


جعبه جادویی امشب گفت ده‌تا چیز که بهشون افتخار می‌کنی رو بنویس!

نظرات 2 + ارسال نظر
گیتی چهارشنبه 2 بهمن 1392 ساعت 07:21 ب.ظ

چقدر برات خوشحالم... و چقدر عالی که تو این نقطه ایستادی و با خوشحالی و رضایت از حالی که توش هستی داری لذت می بری... لحظه ها و حس هات پایدار....

دنیای متفاوت پنج‌شنبه 8 اسفند 1392 ساعت 01:56 ق.ظ

بابا یک عالمه تبریککککک، دو روز سر نزدم چه عالمه دستاورد:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد