قدم زدن روی آب

هیچ چیز بی دلیل اتفاق نمی افتد.

قدم زدن روی آب

هیچ چیز بی دلیل اتفاق نمی افتد.

قلب یخی رسید

«من همچنان سقوط می‌کنم»ِ آلیشیا کیز را انداختم توی لوپ مدیا پلیر و برف می‌بارد. انگار این آهنگ را برای تیتراژ روی این برف ساخته باشند. یک دلم می‌خواهد برود بیرون و جفتک بیندازد اما دل دیگرم می‌گوید توی کانادا به اندازه کافی برف دیده‌ام و به اندازه کافی سرما خورده‌ام. اما دل دیگرم می‌گوید که برای بیرون رفتن زیر برف باید حتما کسی باشد. در نتیجه دل سوم ما که نقش چین و روسیه را بازی می‌کند، کلا قضیه را وتو می‌نماید و ما در اتاقی گرم به همراه خانوم آلیشیا کیز به نظاره‌ی برف می‌نشینیم.

من امروز در پی کشف و شهودهای اخیرم متوجه شدم که برف و بغل ارتباط خیلی تنگاتنگی باهم دارند. یعنی در زمان بارش چنین برف رمانتیکی در یک شب تعطیل حتما انسان باید در بغل انسانی دیگر - که البته از نظر عاطفی به هم نظر دارند- باشد. باید بارش برف را با ناز و نوازش تماشا نمود. من این حقیقت تلخ را نمی‌دانستم اما امشب متوجه شدم. البته برای منِ اول شخص مفرد زیاد فرقی نمی‌کند. وسع من به بیشتر از آلیشیا کیز درون مدیا پلیر نمی‌رسد. یا بغل یا دویدن در کوچه و تماشای برف، گردن را بالا گرفتن، چشمها را بستن، برف را مزه کردن، گوله برفی خوردن، تلافی کردن، خندیدن، دویدن، روی برف غلت خوردن، روی برف روی هم غلت خوردن... اوپس! کار به جاهای باریک و صعب‌العبور رسید.

این همسایه‌ی من، درِ اتاقش را چنان محکم می‌بندد که دیوار اتاق من می‌لرزد و رشته‌ی افکارم جر می‌خورد. خوبیش این است که خانوم کیز پیوسته می‌خواند و خودش، خودش را می‌زند اول آهنگ!

نظرات 2 + ارسال نظر
استوا یکشنبه 16 بهمن 1390 ساعت 12:43 ب.ظ http://havasamhast.blogfa.com

این دو پست اخری رو خیلی دوس داشتم ...

علی دوشنبه 17 بهمن 1390 ساعت 12:17 ق.ظ

۱۰- اولویت های حج عمره عمو و زن عمو را چک کنم
۲۰-سایت بانک ملی بالا میاد ؟ خیر (رفرش کن !)
۳۰-برو به ۲۰
۴۰-بالا اومد ؟نه ! ولش کن بریم وبگردی
۵۰-«قلب یخی رسید» قشنگ بود دکمه لایک کجاست؟چرا نداره ؟! آهان حواسم نیست (مگه اینجا فیس بوکه؟!)
۶۰-برو به ۲۰
۷۰-«من همچنان سقوط میکنم» را شنیدم ؟ بله =>پس چرا یادم نمیاد برم یه سر به آلبوم هام بزنم
۸۰-ییداش کردی؟ خیر پس بزن بریم گوگل
۹۰-نتایج جستجو ؟ همه اش فیلتره برو صفحه بعد
۱۰۰- من نمیدونم چرا ام پی تری را هم فیلتر میکنن برو به 90
110-جل الخالق این چرا انگلیسی شد ؟ برو به 20
120-ای تو روحشون
130-خدا پدر روسیها را بیامرزه که زبونشون را کسی نمیفهمه بالاخره این را دانلود کردم عنقریب بود تو لوپ بینهایت بیفتم
140-پرده را بزنم کنار ببینم برف میاد؟خیر نمیاد . اینجا ایران است ، اگه چیزی از آسمون بیاد ،با دعا میاد اونم بارون تازه اونم قطره قطره ، برف؟! بابا خارجستون ، امکانات ! وللش
150-آهنگ را همینجوری خشکه گوش میدم
160-شراب قرمز؟خدا خیرت بده ! یه کاسه شله زرد نذری اینجاست به نیت شراب قرمز قریه الی الله
170-برو به 20 (من نمیدونم اصلا چرا میخوان پولشون را بدن این عربای مفتخور؟؟)
180-مچم درد گرفت یعنی زیادی نشستم پای کامپیوتر، دیگه باهاس رفت
190-یه بار دیگه برو به 20
200-هی جان....اومد بالا
210- کمِیت همه یه جورایی لنگه ! یکی لنگ ام پی تری یکی لنگه شله زرده ، یکی تو فکر برف و بانک ملی و اون یکی تو فکر گل نرگسه ، ولی آغوش گرم را اگه پیدا کردی همونجوری تو برف و... یه ندا بده ، مهم نیست پول چند تا شام پام آب بخوره اصلا برفش هم نبود طوری نیست همین جوری مثل فیلم «فروغ ابدی یه ذهن پاک» هم خوبه سرد و خشک
220-خیلی طولانی شد ارسال کنم یا نکنم ؟
230-ارسال

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد