قدم زدن روی آب

هیچ چیز بی دلیل اتفاق نمی افتد.

قدم زدن روی آب

هیچ چیز بی دلیل اتفاق نمی افتد.

مصائب داشتن یک قلب رقیق یا چطور در کتابخانه ساکت باشیم!

مصاحبه ی سوسن تسلیمی با بی بی سی را دیدم و گریه کردم. یاد فیلم باشو افتادم و گریه کردم. عکس های مردم قاهره را دیدم و گریه کردم. تکه هایی از پروژه ی «زندگی در یک روز» رایدلی اسکات را دیدم، همراه با مصاحبه های شرکت کنندگانش و گریه کردم. پارازیت دیدم و گریه کردم. با پدرم چند کلمه ای تلفنی حرف زدم و بعد از قطع کردن گوشی...

دماغم را هی بالا کشیدم و چشمهایم را با دست پاک کردم. بعد فکر کردم احتمالا یک جای دیگر دارد می لنگد. یک چیز اصلی هست که دارد مرا فشار می دهد. من هی دارم نمی روم سراغش و او هم برای همین است که راهش را در همه ی این چیزهایی که گفتم پیدا می کند و گلوله های اشکی می سازد.

پسری که روبه رویم نشسته بود، عصبانی از سرجایش بلند می شود که احتمالا بگوید «خفه شو، آمده ام خیر سرم کتابخانه درس بخوانم» که چشم های قرمز مرا می بیند و خط چشم سبزی که دورشان پخش شده. یکهو مهربان می شود. لبخندی می زند و می نشیند.

من؟

گریه ام می گیرد!

نظرات 8 + ارسال نظر
دنیای متفاوت پنج‌شنبه 14 بهمن 1389 ساعت 11:37 ب.ظ http://www.elhamkh2001.persianblog.ir

اااااا قبول نیست تا پسره وارد ماجرا شد تموم کردی داستان رو:(((

zamyad جمعه 15 بهمن 1389 ساعت 01:29 ق.ظ

الهام چرا شلوغش می کنی؟ کجا وارد ماجرا شد؟ :))) همینطوری سرک کشید توی ماجرا بعدش نشست واسه امتحانش درس خوندن. بعدشم دیگه ندیدمش! :))

Sh شنبه 16 بهمن 1389 ساعت 08:40 ق.ظ

man vaghti inaei ke neveshti ro hamkhoondam gerye kardam :(

Fama شنبه 16 بهمن 1389 ساعت 07:33 ب.ظ

gashang booooood

دنیای متفاوت دوشنبه 18 بهمن 1389 ساعت 10:05 ب.ظ http://www.elhamkh2001.persianblog.ir

:))) خوب پس دیگه از فضولی نمی میرم.

موفرفری سه‌شنبه 19 بهمن 1389 ساعت 09:29 ب.ظ

کاش کتارت بودم

نغمه دوشنبه 9 اسفند 1389 ساعت 10:02 ب.ظ

منم هنوز همینطورم ... خیلی رقیق القلب شدم (خوب نیست)

[ بدون نام ] یکشنبه 20 شهریور 1390 ساعت 02:00 ق.ظ

ظرفمون پر شده لبریزه یا چی میگن...آهان لب به لب شده یه قطره هم که میافته توش متلاطم میشه سر ریز میشه دیگه چه برسه به سیلاب بلا و منجنیق فلک و سنگ فتنه و...اگر من بودم جا خالی میدادم یکی از این سنگ هام بخوره تو کله پسره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد