قدم زدن روی آب

هیچ چیز بی دلیل اتفاق نمی افتد.

قدم زدن روی آب

هیچ چیز بی دلیل اتفاق نمی افتد.

خیلی خری واقعا

من اعلام می کنم که قصد ازدواج با هیچ آشپزی که ساکن امریکا یا هر کشور دیگه باشه رو ندارم! اینو فقط محض احتیاط گفتم که احیانا اگر بازم کسی مثل دوست احمقم برام شوهر پیدا کرد، در جریان باشه.


لطفا به محض متاهل شدن نقش «دلال محبت» به خودتون نگیرین. اگرم مجبورین بگیرین حداقل فهم و شعورتون رو به کار بگیرین و یادتون نره دارین کی رو به کی پیوند می زنین خیر سر خاک بر سرتون!

منم به حال خودم بذارین، لازم نیست شما به زور منو خوشبخت کنین. والدینمم همچین وظیفه ای ندارن چه برسه شماها! بچسبین به زندگی خودتون و سعی کنین خوشبخت بشین. من خودم حواسم به زندگی خودم هست.

مشکرم

نظرات 5 + ارسال نظر
محمدعلی جمعه 3 اردیبهشت 1389 ساعت 10:24 ق.ظ http://larzhman.blogsky.com

سلام خوبین؟
مطالبت باحاله ولی متوجه نشدم که حرفاتون جدی بود یا شوخی؟؟؟؟؟
موفق باشین

سلام دوست عزیز

نغمه جمعه 3 اردیبهشت 1389 ساعت 09:32 ب.ظ

:))
ببخشیدا ولی کلی خندیدم..

حق داری از دست اینطور افراد شاکی باشی... واقعا شاید ندونن کی رو دارن به کی پیوند میزنند.. فقط میخوان یه نفری رو خوشبخت (از نظر خودشون) کنند..
اصلا به فکر تاهل نیفت که خوب نیست.....

donyaye motefavet شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 01:33 ب.ظ http://elhamkh2001.persianblog.ir

aakh manam nemifahmam in che hessie ke ta moteahel misham be ghole to dallal mishan o mikhan baghiaram moteahel konan. manam hanooz ezdevaj nakardam amma dar in dore az zendegym ba naghmeh movafegham:D:D

دیو جمعه 10 اردیبهشت 1389 ساعت 12:22 ق.ظ http://deev.blogfa.com

اشپزه الان آزاده؟
چی می پزه حالا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد