قدم زدن روی آب

هیچ چیز بی دلیل اتفاق نمی افتد.

قدم زدن روی آب

هیچ چیز بی دلیل اتفاق نمی افتد.

آدم های قبلی

ته دلم، آنجا که مثل ته دل نهنگ تاریک و سرد است، شعله ای روشن شده؛ کوچک! همه ی دلم را روشن و گرم نمی کند، اما دلم را از تاریکی و یاس بیرون آورده است. موسیقی گوش می کنم. وقتی به یک موزیسین فکر می کنی، چه چیز بهتر از اینکه موسیقی گوش کنی، آنهم از نوع کلاسیک!

ده سال پیش... ده سال پیش، زندگی من چرخید. و یک نفر آدم دوست داشتنی در چرخش آن سهم بزرگی داشت. 

آن موقع در دفترم نوشتم: «خدا به من ثابت کرد، آن کسی که شبیه هیچکس نیست وجود دارد.»  اما او را گم کردم. در گذر زمان... قرار هم نبود بماند. آنقدر تصادفی به هم رسیده بودیم که قرار نبود جایی پابند هم بشویم. گاه گداری خبری ازش می خواندم. تمام آرزوها و برنامه هایی که برایم گفته بود، به همه شان رسید!

حالا بعد این همه مدت، دنیای مجازی باعث شد بار دیگر پیدایش کنم. ده سال آدم را عوض می کند اما او همانقدر آشناست که در اولین برخوردش آشنا بود. همانقدر که فکر می کردی چندین سال است باهم دمخور بوده اید. حضورش، که باز معلوم نیست به خاطر تصادفی بودنش چقدر ماندنی است، شعله ای را در دلم روشن کرد. مثل قبل آتشی برپا نکرده اما، شاید اینبار هم زندگی ام را بچرخاند...

نظرات 4 + ارسال نظر
دریا جمعه 10 مهر 1388 ساعت 03:10 ب.ظ http://www.daryaa.blogsky.com


آری دوستی دو نیمه دارد نیمی از آن عشقی است که دل عاشق را بیقرار کرده است و نیمی دیگر آن محبتی است که در دل معشوق می تپد.

نغمه جمعه 10 مهر 1388 ساعت 06:52 ب.ظ

نور عشق دل را گرم میکند.
عشق به زیستن - دانستن و ...

دنیای متفاوت دوشنبه 13 مهر 1388 ساعت 03:30 ب.ظ http://www.elhamkh2001.persianblog.ir

واییی می فهمم چی میگی. چقدر این نور به ادم انرژی میده. من تو این موقع ها فکر می کنم می تونم تمام دنیا رو فتح کنم با این انرژی. ایشالله حضورش برای چرخاندن دائم زندگیت پایدار باشه.

nightlight پنج‌شنبه 23 مهر 1388 ساعت 11:10 ق.ظ http://nightlight.blogsky.com/

زامیاد، که چه می خواستم بدون تعارف بگم متاسفم بابت روزی که پی ام دادی و من بد اخلاقی ام گرفته بود و اون روز، آدم یک بار امتحان کردن بودی و اصلن بهونه نیارم و بگم عذر می خوام ، خیلی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد