قدم زدن روی آب

هیچ چیز بی دلیل اتفاق نمی افتد.

قدم زدن روی آب

هیچ چیز بی دلیل اتفاق نمی افتد.

مثل آب خوردن

- حالا این هفته انقدر حالت بد بود و سردرد و میگرن و اینا، واسه چی بود؟ 

- هیچی، باز از دست خودم خیلی عصبانی شده بودم که انقدر احمقم! 

- ای بابا. خب یه بار بشین تکلیفت رو با خودت کامل روشن کن و قبول کن که انقدر احمقی! 

- !

نظرات 2 + ارسال نظر
حمید رضا جمعه 28 فروردین 1388 ساعت 09:05 ب.ظ http://m-chavoshi.tk

با سلام خدمت شما دوست عزیز و گرامی وبلاگ خوبی داری ازش استفاده کردم اگه موافق باشی با هم تبادل لینک کنیم اگه موافقی به وبلاگ من سر بزن و منو با خبر کن و منم در اولین فرست لینک می کنم ممنونم از شما دوست عزیز

[ بدون نام ] شنبه 29 فروردین 1388 ساعت 04:26 ق.ظ

عاشق اینجور کامنت ها هستم که همیشه با "وبلاگ خوبی داری" شروع میشن! یه جورایی آدم با خوندن این کامنت ها تو وبلاگش، حس می کنه پرزهای گوش هاش انقدر بلند شده که از دور دست ها پیداست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد