قدم زدن روی آب

هیچ چیز بی دلیل اتفاق نمی افتد.

قدم زدن روی آب

هیچ چیز بی دلیل اتفاق نمی افتد.

سنگینی تحمل ناپذیر هستی

- چرا سکوتی؟ 

- می دونی دلم می خواست چی باشم الان؟ 

- چی؟ 

- اژدها. 

- اژدها واسه چی؟ 

- که از دماغم آتیش بیاد بیرون! 

- که چی بشه؟ 

- اونجوری حتماْ حالم بهتر می شه. حتماْ اژدها هم وقتی از دماغش آتیش میاد بیرون یه کم حالش بهتر میشه نه؟ 

- گرفتی منو!

نظرات 1 + ارسال نظر
nightlight سه‌شنبه 27 اسفند 1387 ساعت 09:36 ب.ظ


جمع ارقام سال تولدت به تاریخ میلادی (1979؟) میشه 26، حالا جمع 2 و 6 میشه 8 که عدد خوش یمنی در روزنگار چینی هست؛ پس سال خوبی بوده!
جمع ارقام 2009 میشه 11، چون من 11 رو دوست دارم پس حتما سال خیلی خوبیه ...
جمع انگشتان دست و پای من میشه 20، جمع 2 و 0 میشه دو که تنها عدد اول زوج، اولین عدد زوج و تنها عددی هست که مجذورش با جمع خودش+ خودش برابره پس من آدم خاصی ام ...

می خوام برگردم ... خیلی چیزا رو، خیلی دور تر جمع زدم ... خودِ بودنشون رو از یاد بردم، فراموش کردم که هر چیزی به تنهایی خاص هست و هر چیز خاص شگفت انگیز، من می خوام همه چیو تفریق کنم ... اونقدر که هیچ جمعی باقی نمونده باشه ... آخرش یه نفر می مونه مشغول شمردن ،که اونم منم ...


زامیاد چان، آلبرت انیشتین، زکریای رازی، اسحاق نیوتن، پروفسور حسابی، من و سایر دانشمندان، سال خوبی رو واست آرزو می کنیم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد