قدم زدن روی آب

هیچ چیز بی دلیل اتفاق نمی افتد.

قدم زدن روی آب

هیچ چیز بی دلیل اتفاق نمی افتد.

بی قراری

کلافه ام. یه آدم شیکمو که نتونه غذا بخوره و هی مجبور باشه مایعات بخوره کلافه میشه خب. 

دک و دهنم سرویس شده ها! (شرمنده ام اما خب٬شده دیگه) لبم یه کم داره بهتر میشه اما فک و دندونم درد می کنه. 

 

ببین٬ این فیلم «عشق سالهای وبا» خیلی چرت بود! یعنی خود داستان بیشتر چرت بود تا خود فیلم. من کتابش رو نخوندم اما خود داستان جفنگه. منو یاد فهیمه رحیمی میندازه! (طرفدارهای گابوی عزیز خودتون رو کنترل کنین) 

 

دیشب فیلم «روح گویا» رو دیدم. خوشم اومد. گریم ناتالی پورتمن خیلی باحال بود. این خاویر باردم هم خوب شد اسکار برد اصلاْ. حقش بود. بازیش خوبه٬ دوست می دارم. 

 

حس نمی کنی یه کم دارم پاچه می گیرم؟ آره دقیقاْ دارم همین کارو می کنم. با این قیافه فردا مهمونی دعوتم. هفته دیگه هم عروسی! ای بابا یکی بیاد من پنجول بندازمش!  

 

یکی به من بگه این وسط واسه چی ویندوز ارور می ده نمیذاره فوتوشاپ بریزم روش!!! 

 

غذاهای شل و خوشمزه پیشنهاد بدین. به جز سوپ و آش!  

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 21 آبان 1387 ساعت 10:47 ب.ظ

به دلیل سرویس شدگی دک و دهن باچه گیری رو درک می کنیم و در مورد گابوی عزیزتر از جان چیزی نمی گیم عجالتا. البته فقط عجالتا!
غذای شل و خوشمزه هم میشه لوبیا گرم با آبلیموی زیاد!

RahiL چهارشنبه 22 آبان 1387 ساعت 05:12 ق.ظ http://azoonbala

از ته اعماق وجودم امیدوارم زودتر خوب بشی و برگردی به آغوش غذاهای خوشمزه غیر آبکی! می گم که اسم این فیام خوبه به خارجکی چیه؟
بوس.

[ بدون نام ] چهارشنبه 22 آبان 1387 ساعت 05:12 ق.ظ

فیام=فیلم

نغمه چهارشنبه 22 آبان 1387 ساعت 11:35 ب.ظ

غذای خوشمزه :
حلیم

دسر خوشمزه تر از غذا :
شله زرد - فرنی

زامیاد پنج‌شنبه 23 آبان 1387 ساعت 12:39 ق.ظ

من از حلیم و فرنی بدم میاد آخه :)

نسیمک یکشنبه 10 آذر 1387 ساعت 01:13 ب.ظ http://www.nasimak57.persianblog.ir

کشک و بادمجان و حلیم بادمجان....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد