قدم زدن روی آب

هیچ چیز بی دلیل اتفاق نمی افتد.

قدم زدن روی آب

هیچ چیز بی دلیل اتفاق نمی افتد.

دور تا دور دنیا

بالاخره چاپ شدند.

این کتابهای نازنین بالاخره آمدند توی کتاب فروشی‌ها. بعد از یکسال و نیم نتیجه کارهایم را دیدم. اولین بار است که اسمم میاید توی کتابی. (نه هنوز به عنوان نویسنده البته! ویراستاری می‌کنیم.)

۷ تا کتاب چاپ شده با هم. ۷ نمایشنامه از «دورتا دور دنیا». ۴ جلد هم که قبلا چاپ کرده بود نشر نی٬ با اینها شد ۱۱ تا.

دیروز با «مادام سین» نشسته بودیم توی نشر باغ. من هی کتاب را باز می‌کردم می گفتم ببین دوستت معروف شده. می خندیم. کتاب را می‌بستم. بعد ۳۰ ثانیه بعد یکی دیگر را باز می کردم می گفتم ببین اسم منو توش نوشتن! دوباره می خندیدم. نزدیک بود با لگد بندازنم بیرون از بی جنبگی مفرط!

نمی دانم هرکی چقدر نمایشنامه دوست دارد. من خودم تا دو سال پیش فکر نمی کردم خواندن نمایشنامه هم مثل خواندن رمان یا داستان کوتاه لذت داشته باشد. اما نوشته‌ی خوب همیشه خواندنی است. این مجموعه هم واقعاْ یک مجموعه‌ی درست حسابی است (تبلیغ از این تابلوتر؟) و البته دنباله دارد انشالله...

کتاب‌های تازه‌ی مجموعه «دورتادوردنیا»:

۵- تجربه های اخیر

نویسنده: امیر رضا کوهستانی

۶- آدریانا ماتر (متن اُپرا)

نویسنده: امین معلوف

مترجم: حسین سلیمانی نژاد

۷- سه روایت از زندگی

نویسنده: یاسمینا رضا

مترجم: فرزانه سکوتی

۸- اسب‌های پشت پنجره

نویسنده: ماتئی ویسنی‌یک

مترجم: تینوش نظم‌جو

۹- خیانت

نویسنده: هارولد پینتر

مترجم: تینوش نظم‌جو- نگار جواهریان

۱۰- تماشاچی محکوم با اعدام

نویسنده: ماتئی ویسنی‌یک

مترجم: تینوش نظم‌جو

۱۱- در یک خانواده ایرانی

نویسنده: محسن یلفانی

نظرات 7 + ارسال نظر
به شکل غمگینی فرهادم سه‌شنبه 11 تیر 1387 ساعت 08:16 ب.ظ http://miracle.blogsky.com

خوب یه معرفی..یه مقدمه چیزی راجع به کتابا می‌نوشتی ..باور کن انقدم پولدار نیستیم اول بگیریمشون بعد ببینیم توشون چیه؟!!

Yare Theatrie shoma :) چهارشنبه 12 تیر 1387 ساعت 08:52 ق.ظ

kheili tabik doostam babate ketaba

نازی چهارشنبه 12 تیر 1387 ساعت 07:31 ب.ظ

تبریک گلی....تبریک

نغمه چهارشنبه 12 تیر 1387 ساعت 10:57 ب.ظ

از ویراستاری تا نویسندگی راهی نیست...
تبریک میگم.

همون دوشنبه 17 تیر 1387 ساعت 07:29 ب.ظ

خیلی مبارکه

کاش این کتاب ها رو بتونی بفرستی برام اینجا. می تونی؟ میشه؟

نازی به همونی که می دونه دوشنبه 17 تیر 1387 ساعت 11:18 ب.ظ

عجبیه که تو این دنیا هیچ چیز نشد نداره نه؟ و آدمها هرکاری می تونن انجام بدن! هرکاری!!!!!!! خداجوون بقول قدیمی ها بزرگیت رو شکر!!

نسیمک شنبه 22 تیر 1387 ساعت 09:39 ق.ظ http://www.nasimak57.persianblog.ir

البته عجبی نداره. چون همه کسانی که تو لیست وبلاگ من اد شدن، اگه نویسنده نباشن، مثل شما ویراستار که هستن:)))
مبارکه آبجی. امضاء میدین؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد