قدم زدن روی آب

هیچ چیز بی دلیل اتفاق نمی افتد.

قدم زدن روی آب

هیچ چیز بی دلیل اتفاق نمی افتد.

زامیادی عزیز من

- صادق هدایت هم ۲۸ بهمن به دنیا اومده ها٬ می‌دونستی؟

- آره دیگه٬ پس چی؟  فکر کردی اینهمه نبوغِ من از کجا اومده پس؟

- آها....ن یعنی روح صادق در تو حلول کرده؟!

- ممم... البته من یه چیز دیگه‌ام! فقط یه فرقی داریم منو صادق. اون شاهکارش رو قبل مرگش نوشته بود؛ من احتمالاْ قبل اینکه شاهکارمو بنویسم می‌میرم.

 

هیچ قصد مردن ندارم. یعنی به قول مامان « به این راحتی ویزای اون دنیا رو هم به ما نمی‌دن» مثل بقیه جاها البته! الان دلم یه اتاق بزرگ می‌خواد که دو تا سینه دیوار تا سقف کتابخونه باشه. یه سینه دیوار کلاْ تا سقف کمد دیواری. و یه سینه دیوار یه پنجره‌ی گنده که به یه ایوون کوچیک باز بشه. ایوونی که حداقل یه صندلی توش جا بشه و سه-چهار تا گلدون. هشت تا کتاب توپ کادو گرفتم به اضافه‌ی هشت تا فیلم توپ. یه لپ‌تاپ به اضافه‌ی یک عطر خوب. یه هارد ۳۲۰ گیگ هم خودم واسه خودم کادو گرفتم.

این هفته رو به عنوان هفته‌ی زامیادیه اعلام می‌کنیم چون هنوز دو-سه نفر موندن که تا آخر هفته کادوهاشون رو باید بدن! ( به کلمه‌ی باید دقت کنین!)

یه نامه نوشته بودم برای ص.هدایت که بگذارم اینجا. اما دیدم نمی‌شه. خیلی طولانی و خیلی خودمونی بود. از طرفدارای پروپاقرصش نبودم هیچوقت اما همیشه برام پر از سوال و کنجکاویه. شاید فقط چون یه روز به دنیا اومدیم. یا شاید به خاطر خواب عجیبی که راجع بهش دیدم. شایدم چون زیاد به مرگ نزدیک بود همیشه.

۲۹ سالم تموم شد. فکر می‌کنی چقدر دیگه طاقت بیارم؟

نظرات 8 + ارسال نظر
دنیای متفاوت سه‌شنبه 30 بهمن 1386 ساعت 01:12 ب.ظ http://www.elhamkh2001.persianblog.ir

وای زامیاد جون تولدت مبارکککککککککککککک
طاقت بیار. تو نباید بخوابی. اگه بخوابی یخ می زنی و می میری:)))
ببینم من جز اون بایدی ها هستم؟؟؟

حامد سه‌شنبه 30 بهمن 1386 ساعت 01:16 ب.ظ http://textrap.blogsky.com

سلام وبلاگ خوبی دارید من شما را لینک کردم شما هم من را با نام تکس رپ ۱۵۰۰۰ تومان و بیت ۴۵۰۰۰ تومان لینک کنید.

زامیاد سه‌شنبه 30 بهمن 1386 ساعت 02:10 ب.ظ

به دنیای متفاوت: قربون شما عزیزم :) چی‌کار کنم خوابو دوست دارم!!! در مورد «باید» هم چه عرض کنم!:) به هرحال: توی نیکی می‌کن و در دجله انداز ... منم رو آب راه می‌رم برش می‌دارم D :

Yekı az Turkestan ;) سه‌شنبه 30 بهمن 1386 ساعت 08:33 ب.ظ

Zamyadak tavallodet shadıdan mobarak bazam...man joze oon bayadıam ke halaha kadomo nemıdaaaaaaaaaam :DD
taghat bıaaaaaaaaaaaaarıaaaaaaaaaaa ta man bıam kadoto bedam 2khmale

زامیاد سه‌شنبه 30 بهمن 1386 ساعت 09:49 ب.ظ

به اونی که از ترکستانه: صحیح! ما تولد رو تا وقتی شما بیای کادوت رو بدی تمدید می‌کنیم :))

دمیان چهارشنبه 1 اسفند 1386 ساعت 10:06 ق.ظ http://rosshalde.persianblog.ir

اااا پس کادوی من چی؟:(( باز من نقش هویج رو پیدا کردم؟؟:((

زامیاد چهارشنبه 1 اسفند 1386 ساعت 02:32 ب.ظ

به دمیان: آخه من قربون هیکلت بشم:) هویج چیه؟ شما کیک شکلاتی مایی:)) من منظورم کادوهای همین چند روزه بید! کادوی شما دور گردنمه:*:*:*

نسیمک شنبه 11 اسفند 1386 ساعت 10:14 ق.ظ http://www.nasimak57.persianblog.ir

زامیاد جون من تازه این پست رو خوندم، شرمنده دیر شد اما تولدت خیلی خیلی مبارک! کادوی من رو می‌تونی از دنیای متفائت طلب کنی. اگه اون باید... لابد منم باید دیگه....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد