قدم زدن روی آب

هیچ چیز بی دلیل اتفاق نمی افتد.

قدم زدن روی آب

هیچ چیز بی دلیل اتفاق نمی افتد.

تقدیم به همهء ارشادگرانِ بی‌مغز

...

بیا پنجره‌ها را ببند

دست‌های مرا ببند و

دهان مرا ببند٬

باز به هر سو که بنگرم

تو آوازی خواهی شنید!

می‌گویی چشم‌های تورا نیز خواهم بست

باز به هر چه بیندیشم٬ تو آوازی خواهی شنید!

چه خاکسترم در تخیل باد و

چه بی‌گورم بر عرش آب.

 

چه کنم٬ شاعرم!

من مجبور به اقرارِ این قرائتِ سبزم!

ع.ص

نظرات 2 + ارسال نظر
بامداد دوشنبه 3 اردیبهشت 1386 ساعت 03:58 ب.ظ http://www.mvakili.blogfa.com

مرسی !

خیلی مرسی!

در راستای طرح افزایش امنیت اجتماعی . من بجای همه جوونای این مملکت تشکر میکنم از شعرت !
من آپ کردم !
اوندفعه هم که نیومدی!

Demian پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1386 ساعت 07:45 ق.ظ http://rosshalde.persianblog.com

salam,man moteasefane nemitonam dge farsi benevisam:D ba'zi az neveshte hat ham loghatash code:( age fontet fargh dare plz ba in akhari benevis ke man tonestam bekhunamesh:D:)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد