قدم زدن روی آب

هیچ چیز بی دلیل اتفاق نمی افتد.

قدم زدن روی آب

هیچ چیز بی دلیل اتفاق نمی افتد.

نا هنجاری

 

بر اساس مادهء فلان از قانون روابط عاطفی بین الملل٬من متهم شدم به اینکه « به کسی اجازه نمیدم بهم محبت کنه» و پیرو این حکم به اشد مجازات محکوم خواهم شد. 

در همین راستا من از امروز می میرم! در حالی که از شنیدن این حکمِ مضحک آنقدر می خندم که اشک از صورتم جاری است٬می میرم. تا عبرتی باشد برای آیندگان!

روزنامه های فردا:

متهم که فوراْ پس از قرائت حکم به بیرون از دادگاه منتقل می شد در دفاع از خود به خبرنگارِما چنین گفت:

« اون موقعها که به من دستور می دادین دوستتون نداشته باشم٬که بهتون فکر نکنم که براتون ابراز احساسات نکنم که منتظرتون نشینم که براتون ننویسم که صداتونو نشنوم که حرفهای   بی ناموسی از قبیل *دوستت دارم* رو دیگه به کار نبرم...اونموقعها هنوز این قانون وضع نـــــــــــــــــشـــــــــده بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــود؟؟؟

 

نظرات 4 + ارسال نظر
نازی شنبه 7 مرداد 1385 ساعت 04:25 ب.ظ

نه! البته گاهی ما برعکس حرف می زنیم...چی می گم افعال معکوس؟!

حامد سه‌شنبه 10 مرداد 1385 ساعت 01:27 ق.ظ http://hameddtm.persianblog.com

در همین راستا ما دوباره زنده می شویم! و از ته دل فریاد می زنیم پیشی بیا منو بخور...

همون چهارشنبه 11 مرداد 1385 ساعت 02:04 ق.ظ

بابا این فرق فوکوله! چرا نوفهمی؟؟؟

RahiL سه‌شنبه 17 مرداد 1385 ساعت 07:47 ب.ظ http://azoonbala.persianblog.com

آی بَدلی سی وات یو مین!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد