قدم زدن روی آب

هیچ چیز بی دلیل اتفاق نمی افتد.

قدم زدن روی آب

هیچ چیز بی دلیل اتفاق نمی افتد.

-         بیا و یه کم آدم باش !

-         باز تو سروکله ات پیدا شد؟

-         چیه؟ نمی خوای ازاین حالت عاشقانه،عارفانه و حزن آلودت بیای بیرون؟

-         اینارو خودت تنها تشخیص دادی یا کسی کمکت کرد؟

-         یه نگاه به صفحه های آخر وبلاگت بنداز...نیازی به تحقیق و تفحص نیست.

-         من دلم می خواد زندگی و احساساتم رو تبدیل به ادبیات کنم.

-         پس فعلاً ادبیات یه قلب است که از وسطش تیر رد شده و دوچیکه هم ازش خون میاد؟

-         اصلاً شعور هنری نداری!

-         نکنه تو هم مثل سروش تموم شدی؟

-         هیچکس نمیتونه به یه نویسنده بگه چی بنویس و چی ننویس.

-         نگو تو اومدی که همینجا متوقف بشی!

-         نمیدونم...

-         یه موقع مطمئن بودی که میدونی.

-         نمیدونم...

-         یه مسیر دایره ای میری، داری پرگاری زندگی میکنی.

-         حالا خط کشی هم رندگی کنم...قراره چی بشه؟

-         قراره یه روز بمیری!

-         خب ، خوشبختانه بعدش دیگه نیستم که بیای بگی ادبیاتت شبیه یه قبرستونه که یه کلاغ هم نشسته رو تک درخت خشک شده اش.

-         نه...خوبه! هنوز قدرت تخیلت سرجاشه! فقط حیف که عقل درست حسابی نداری.

-         مثلاً اگه داشتم چه فرقی میکرد؟

-         فرقش این بود که سوالهای احمقانه نمی کردی.

-         میدونی خیلی دلم می خواست راجع به سکس بنویسم.

-         دهه! من فکر میکردم شبها فقط فیلمهای سیندرلایی می بینی!!!

-         اما یکی به شوخی بهم گفت اینکارو نکنی، وبلاگت فیلتر میشه!

-         حسابی معروف میشدی .

-         میشه راجع بهش نوشت بدون اینکه عکسهای بی ناموسی بگذاری و حرفهای زشت بزنی.فکر کن یه جزء مهم زندگیه که همیشه مطرح کردنش ممنوعه!

-         اونوقت ادبیاتت میشه شبیه یه دختر موبور با لباسهای کوتاه وتنگ و خیس که چسبیده به برجستگیهای اندام متناسبش!!!

-         میبینی؟ اینجا کسی روشنفکر واقعی نیست!

-         حالا تو تصمیم داری توی روشنفکری به خلوص برسی؟؟؟

-         نه من فقط می خوام بنویسم.هر چیزی رو که باید.

نظرات 2 + ارسال نظر
امین چهارشنبه 4 مرداد 1385 ساعت 01:16 ق.ظ http://lonely.myblog.ir

سلام!

همون چهارشنبه 4 مرداد 1385 ساعت 01:31 ق.ظ

اونور دنیا وقتی گابو راحع به سکس با عمش می نویسه و اسمش رو میزاره صد سال تنهایی بهش نوبل ادبیات می دن.
اما خوب....اونجا اونور دنیاست و اونم گابو
... ابنجا اینور دنیاست و تو هم گابو نیستی!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد